Seg kropp

God morgon. Idag är jag helt seg i kroppen så inget gym idag.
Ska snart kliva upp ur sängen och gå ner och fixa frukost. Efter det ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Och i eftermiddag kommer älskling hem <3 har saknat han otroligt mkt. :( känns som han varit bort mer än fem dagar iaf! Usch!

Igår blev det gymmet med Liz, kroppen var seg och jag blev klumpig. Orkade knappt lyfta benen när jag sprang på löpbandet.
Efter gymmet gick vi och fika i stan, där träffa vi även Mari så vi pratde med henne en stund och sen drog vi vidare och solade solarium.

Vid 18 tiden va det dags för provridning för mig och Liz. Jag tog hästen på 155cm och Liz fick ta 170 hästen;) vi skrittade mest och travade lite men vi stod över galoppen, den tar vi nästa gång ;) hästarna skötte sig och vi med.
Liz och jag ska bestämma ngn mer dag som vi kan åka ut och rida :) skojsigt !

Puss :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0