Måndag igen

Japp, då var det måndag igen, Marcus åkte tillbaka till Kungälv tidigt i morse, kmr sakna han jätte mycket. Känns som om vi knappt setts ngt alls i helgen. Menmen, igår var jag och Liz ut till Jessica och red hennes hästar. Gick super bra. Blev skritt och trav, blåste mkt och då betyder det att det är många spöken framme ;) men vi hitta en trevlig väg in i skogen med en liten vändplan längst in, kmr nog bli min galoppväg ;)

Ska även dit idag och då ska jag rida på en häst som heter Mimmi :) får se hur det går. Men ska bli kul :D hoppas bara att det inte blåser lika mkt idag :)

Nu ska jag gå upp ur sängen och göra i ordning lite frukost :) sen vid ett ska jag och Liz åka till gymmet, idag ska jag träna armar/mage/rygg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0