Godmorgon

Ligger och drar mig i sängen lite. Pappa är ute och klipper gräset så jag är instängd på rummet tills han är klar. Vill ju inte bli allergisk.
Ska även göra en ordentlig frukost åt mig. Oboy, rostade mackor och fil med bananer och flingor. Då är jag mätt en hel dag! Runt tre så blir det nog gymmet med Liz. Ska vara lika duktig idag och cykla dit, idag blir det bara mage hade jag tänkt men kanske köra lite armar också :) efter gymmet drar jag och solar medans jag ändå är i närheten :) ska ju tydligen regna hela veckan och då hinner jag bli blek som ett lik igen och det vill jag ju inte ;)

Haha! Nu har pappa klippt klart så nu blir det frukost.
Puss :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0