Varit en bra helg

På midsommar var Marcus och jag hemma hos mamma och åt lunch, självklart blev det sill och potatis och efterrätt blev marängtårta med jordgubbar på ;)
Vi stannade där till fyra ungefär och sen gick vi hem till pappa så jag kunde göra i ordning mig och Marcus la sig och sov (skräll). Vid fem kom Ann-Sofie, Fredrik, Sebastian och Henke. Vi satt och pratade ett tag och sen vid sju startade vi grillen :) vi grillade och han precis äta upp innanför började spöregna och då var det bara att duka av och springa in och sätta oss. Inne blev det glass, jordgubbar och grädde sen satt vi och prata ett litet tag innan alla åkte hem. :)

Dagen därpå så fyllde Fredrik och Sebastian 20år och på kvällen blev det party, innan det så va jag hemma och lekte med Lorine och hoppade på studsmattan ;) hon skulle även följa med in på toa när jag skulle duscha. Men sen lyckades jag rymma in på andra toan så jag kunde blåsa håret ;)

Vid sju åkte vi iväg till festen, alla hade inte kommit än så va lite glest med folk men sen så kom det fler och fler folk, vi bads i bubbelpool och hade jätte trevligt. Satt och prata med allt möjligt folk men slutade dock dricka runt halv elva så jag skulle kunna köra t jobbet dagen där på ;)
Vi åkte från festen runt halv två tror jag och då var det bara att hoppa i säng :)

Söndagen så va de ju jobb. När i hela kroppen så jag gick på autopilot hela tiden.
Efter jobbet drog jag hem t mamma. Vi drog t kalenius och hämta en ros och sen åkte vi hem så jag fick lägga mig och sova ngn timme.
Vid halv fem hämta Marcus mig, för då var det dags att fira Marcus morfar som fyllt år. Blev jordgibbstårta och den var supergod :)
Efter det åkte vi in till Karlstad för att möta tvillingarna som var och tvätta bilen (som dom nyss köpt). När dom skulle köra ut från tvätthallen starta inte bilen(!) så blev ngn timmes grejande, ett litet uppehåll för mat och sen greja igen. Vid tio hade dom fixat den och alla åkte hem. Marcus och jag gick och lade oss direkt eftersom han skulle upp 3i natt.
Så ni är han i Kungälv och jag är fast i Forshaga och väntar på att pappa ska hämta mig efter jobbet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0