Tjue

Sitter i bilen och väntar på Marcus som skulle in till sig och äta. Själv så orkade jag ju inte kliva ur bilen + att det spöregnar. Lite mysigt att sitta i bilen då :)

Igår gick Marcus lillasyster ur nian så vid tio var vi i kyrkan där prästen prata och så sjöng några. Var riktigt mysigt. Sen vid tolv så åkte dom flak runt i Forshaga, dock spöregna de så det var ju mindre kul!
Medans Emma åkte runt så åkte Marcus och jag in t stan och gratta Amanda och Ann Sofie som tog studenten och så kollade vi när studenterna åkte runt och sjöng. Men Gud vad en del va fulla och skämde ut sig!

Vid två var vi tbx i Forshaga. Då blev de smörgåstårta och även daimtårta som efterrätt. Efter det somna jag och Marcus och vakna vid sju hahah.

Vid åtta hämta vi upp Nicole och Marcus skjutsa hem oss till mig sen åkte han vidare. Nicole och jag åkte ner på stan och åt lite mat på o'learys och sen åkte vi runt i stan en stund o efter det åkte jag hem och lade mig :)

Idag blir det bergvik och köpa lite saker. Har även fått min lön idag :)
Ikväll kanske det blir bio men berättar mer sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0