Steker

Ligger och steker lite i solen :) ska snart se ett avsnitt av arrow om jag inte bakar ngt ist ;) senare ska jag och Liz iväg och rida. Vi ska turas om att rid medans den andra fotar :) ska bli kul med lite bilder på Mimmi och mig :)
Mimmi är lik sotis lite tycker jag, hon vill gärna inte gå i form och "på tygeln" men skillnaden är att Mimmi ser bra ut även fast hon går med högt huvud medans sprider ut som en giraff hehe ;)

Som jag har skrivit ngn annan gång så kan jag inte lägga upp några bilder via mobilen då mitt internet typ håller fem dagar och sen tar det slut men kan kanske skriva sen från datorn så kan jag lägga upp lite bilder då eventuellt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0